Google

~szivárvány~ blogja

Kipróbálom magamat. Egyrészt, mit tudok kihozni ebből a blogból ezen az oldalon. Másrészt egy könyv ajánlása. Későbbiekben minden, ami ezzel kapcsolatos.

Értékem a Google szerint

Utolsó kommentek

  • ~szivárvány~: @Zalay: Szia! Természetesen tovább kell lépni, meg is történt, van pár weboldalam, szívesen fogla... (2009.11.13. 13:16) Hú, de rég volt:)
  • Zalay: Én már nem blogot írok, hanem weblapokat szerkesztek. Ez izgalmasabb, már ha tudod kezelni a forrá... (2009.11.13. 12:54) Hú, de rég volt:)
  • Mária: Kint voltál a blog.hu promó oldalon :) (2008.05.14. 16:25) Új időszámítás kezdődik
  • ~szivárvány~: De gyors voltál! Gyere és figyelj! (2008.05.14. 13:54) Új időszámítás kezdődik
  • Mária: Hááát... Kedves Szivárvány, ha ez is olyasmi lesz, mint a privatizáció meg a kárpótlásijegy-biznic... (2008.05.14. 13:47) Új időszámítás kezdődik
  • Utolsó 20

Rendezgetés

2007.10.11. 09:46 ~szivárvány~

Nem vagyok formában, úgyhogy abbahagytam. Mert kb. 2 óra melót nem mentettem:(:
Dávid mindent ment, azonnal beírás után. Azt mondta, mániája lett:)
Lehet, neki van igaza.

A lényeg, hogy a kulcsszólistámat rendezgettem, az ismétlődő vagy rossz  helyesírású szavakat töröltem, a számomra mégsem oly lényegeseket elvetettem.

Kavarognak a gondolataim.

Valaki a 25hét blogjában felvetette, ha tudja, mit akar csinálni, akkor is végig kell-e játszania ezeket a  lépéseket.

A válasz erre nemleges.

Mégis azt gondolom, nem szabad kihagynom egy lépést sem, mert a későbbiekben nem lesz ilyen inspiráló társaságom, akikkel megoszthatom örömöm-bánatom. Velük, tőlük is tanulva sajátíthatom el a "tananyagot" és készíthetek majd több jövedelmező honlapot is.

Egyúttal megerősített Dávid említett válasza abban is, hogy nyugodtan elkezdhetem a blogolást. Hiszen tudom, mit szeretnék kihozni belőle.

Miután  a fordítást - ami friss élményeket  - adott tegnap leadtam, nagyobb intenzítással tudok ezzel és a tervezett bloggal is foglalkozni.

Estére érdemi mondanivalóval jövök.


Csak a címkéket felejtettem el:)



Szólj hozzá!

Címkék: web blogolás vállalkozásindítás kulcsszavak

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvany5500.blog.hu/api/trackback/id/tr61193091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása