Google

~szivárvány~ blogja

Kipróbálom magamat. Egyrészt, mit tudok kihozni ebből a blogból ezen az oldalon. Másrészt egy könyv ajánlása. Későbbiekben minden, ami ezzel kapcsolatos.

Értékem a Google szerint

Utolsó kommentek

  • ~szivárvány~: @Zalay: Szia! Természetesen tovább kell lépni, meg is történt, van pár weboldalam, szívesen fogla... (2009.11.13. 13:16) Hú, de rég volt:)
  • Zalay: Én már nem blogot írok, hanem weblapokat szerkesztek. Ez izgalmasabb, már ha tudod kezelni a forrá... (2009.11.13. 12:54) Hú, de rég volt:)
  • Mária: Kint voltál a blog.hu promó oldalon :) (2008.05.14. 16:25) Új időszámítás kezdődik
  • ~szivárvány~: De gyors voltál! Gyere és figyelj! (2008.05.14. 13:54) Új időszámítás kezdődik
  • Mária: Hááát... Kedves Szivárvány, ha ez is olyasmi lesz, mint a privatizáció meg a kárpótlásijegy-biznic... (2008.05.14. 13:47) Új időszámítás kezdődik
  • Utolsó 20

Hú, de rég volt:)

2009.11.13. 11:46 ~szivárvány~

Kicsit visszajöttem, mert tudom, hogy hébe-hóba azért olvasgatják az első blogomat érdeklődő, keresgélő, kíváncsi és nyitott emberek.

 

2007 tavaszán kezdődött minden.

Egy letölthető könyvvel. Ami az online vállalkozásokban rejlő lehetőségekről szólt. Sőt, tulajdonképp bevezető volt ebbe a csodás világba.

Szépen gyűlt a virtuális számlámon a pénz (erről szólnak ebben a blogban az első bejegyzéseim), amelynek segítségével elvégezhettem az első online tanfolyamot, ami 25hét címen futott.

Haladásomról szólt tulajdonképp ez a blog, egészen addig, míg be nem kerültem a Milliomos Születik villába. Jutalomból, hiszen partnerprogram keretében a 25hét folytatását is népszerűsíthettük.

Tavaly nyáron, amikor elkezdődött a Milliomos Születik, bezártam ezt a blogot, és egy másikat kezdtem, Gyesről Netre címmel.

Nézzük, mi mindent lehet alkotni fél-egy év alatt.

Mivel teljesen kezdő voltam, rengeteget ültem a gép előtt, és sokat kínlódtam a technikával. Végül is a 25hét végére a blog.hu kezelésében elég nagy gyakrlatra tettem szert, és létrejött még a befejezése előtt nem csak 3 blogom, hanem elindult Drupal alapokon két weboldalam is. Kezdtem kapuizsgálni a lényeget.

Ezeket óriási sikerként könyvelhetem el magamhoz képest, és felemelő volt a csapat ereje, együttműködése.

Stratégiákban, taktikákban nem nagyon gondolkodhattam még a technikai alapok lerakása miatt, mellett vagy helyett.

A tanulás mellett a tartalomfejlesztéssel foglalkoztam nagyon sokat. Tehát tulajdonképp a 25 hét alatt csak minimális bevételem volt, ami szinte a nullával egyenlő, viszont kezdték megismerni a nevem, olvasták a blogjaim, kattintottak a hirdetésekre, én pedig megalapoztam a jövőt.

Azt nyugtázhattam, hogy egy jó partnerpogram jó pénzt tud hozni, ha dolgozunk vele.

A MISZÜ népszerűsítése ismét elég jó pénzt hozott, összességében 100ezres nagyságrendben!

A MISZÜ közben -alatt már több idő és energia maradt gondolkodni, bár még mindig sokat hibáztam. No és nagyon nagy volt a tempó, rengeteget tanultunk, más jellegű dolgokat, mint a 25hét alatt, fantasztikus előadóktól, mint Surányi Ferenc, Wolf Gábor, Pongor Juhász Attila...

Mindenesetre azt felismertem, számomra az első önállló bevételekig az a járható út, ha kész termékek viszonteladója leszek. Egy alkalommal bátorkodtam is megkérdezni Goldmann Dávidtól, első mentoromtól, lehetne-e értékesíteni partnerként az általa forgalmazott alapozó dvd-csomagot.

Az a mentalitás, amit azóta is nagyra értékelek online körökben, illetve azok közt, akikkel együtt tanultunk, együttműködtem és működök, egy mondatba sűríthető össze. Ezt a választ kaptam Dávidtól:

"Mindent lehet, csak kérni kell."

Nos, kértem. Megküzdöttem a technikával, lett megrendelési oldalam, és elég jó bevételem!

De tényleg nem akarom itt a MISZÜ-ben történteket részletezni, azt inkább majd a Gyesről Netre blogban.

Viszont számodra is van lehetőség elindulni ezen az úton, csak kicsit nyitotnak kell lenned.

Hogy kerek legyen a történet, azt azért elmondom még, a MISZÜ zárója tavaly (2008) november első napjaiban volt. Addigra már volt első saját termékem, és abból eladásom is.

Tehát tulajdonképp a Gyesről Netre oldalon a létrehozásától számított fél éven belül volt bevétel.

Ugyanis a Gyesről Netre blog folytatásaként megalkottam a Gyesről Netre oldalt, ami azóta is működik (pedig néhányszor már abba akartam hagyni), mert számomra is fontos, hogy amit tudok, megosszam másokkal a lehetőségekhez mérten.

Most dolgozom át az első fizetős könyvem, aztán a tanfolyamot is. Közben más oldalaimon is dolgozom, más blogszolgáltatóval is megismerkedtem, közösségi oldalakon vagyok jelen, végre linkelek is:),  és élvezem, amit csinálok.

 

2 komment

Címkék: marketing blog.hu online ferenc dávid vállalkozás partnerprogram milliomos gábor wolf goldmann 25hét születik tartalomfejlesztés gyesről netre viszonteladó surányi

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvany5500.blog.hu/api/trackback/id/tr721522161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.13. 12:54:31

Én már nem blogot írok, hanem weblapokat szerkesztek. Ez izgalmasabb, már ha tudod kezelni a forráskódot. Próbád ki!

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2009.11.13. 13:16:37

@Zalay:
Szia!
Természetesen tovább kell lépni, meg is történt, van pár weboldalam, szívesen foglalkozom velük, szórakoztat, ahogy újabb dolgokat tanulok meg használni s kezelni. Akár Drupal, akár wordpress. Sőt, most már odáig merészkedtem, hogy önálló weblapot próbálok gyártani html szerkesztővel.
süti beállítások módosítása